Online undervisning


10 Marts 2020


Onlineundervisning


Dagen i dag har været temmelig uproduktiv, da systemerne ikke virkede. Jeg har INTET som i virkelig INTET fået noget ud af dagen eller undervisningen. Brugen af værktøjerne Padlet og Thinklink fik jeg heller ikke videre kendskab til. Illeris opgaven måtte vi kikke på individuelt, da teknikken her også drillede på flere måder. Vi kunne bl.a ikke høre hinanden, så også her brugte vi meget tid på at finde en anden metode at mødes på, hvilket ikke lykkes. Så jeg nåede ikke at fordybe mig eller tage stilling til opgaven.

Da jeg som sagt er teknisk grøn og vi ikke sidder sammen fysisk til at hjælpe hinanden går gruppearbejdet online alt for hurtigt for mig.
Så da klokken var ca halv to og jeg havde prøvet mit bedste ud fra, hvor jeg står, kastede jeg håndklædet i ringen, gav op, lukkede meget meget træt og demotiveret ned.

Jeg har ellers set frem til dette modul, fordi jeg gerne vil lære flere digitale redskaber at kende og håbede på, der ville være mere praksis undervisning - altså mere decideret hands on/to do på i selve undervisningen med hjælp fra lærer. Jeg er jo praktiker, så jeg lærer ved at høre, se og gøre.

Jeg oplever det mere som selvstudie, hvilket for mig kræver meget tid, som jeg ikke rigtig synes jeg har til rådighed. Tid til at sætte mig ind i de forskellige tekniske ting/redskaber, læse vejledninger og diverse. 

Det stresser mig enormt, da jeg også skal forholde mig til læse litteratur, sætte mig ind i teoretiske modeller og snart få en ide om, hvor jeg skal hen med opgaven og hvilke midler og metoder jeg vil og kan anvende.
















 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Video om Haderups Nomenklatur

Se denne video og svar på spørgsmålene https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=5-BwOm5ElkS6hHAtMdvoMK9s_Va1Jh1IjGvAngAv7VpUQ0dO...